İnsan resursları

ÇAĞRI MƏRKƏZİ OPERATORU

1995-ci ildən bəri servis xidmətində liderik. Samsung tərəfindən Cənubi Qafqazda ən sürətli xidmət mərkəzi seçilmək bizim müştəri məmnuniyyəti və keyfiyyətli xidmət anlayışımızın göstəricisidir. Etibarlı və sürətli xidmət üçün doğru ünvandasınız.












ÇAĞRI MƏRKƏZİ OPERATORU

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması və sifarişləri qeydə almaq;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi;
- Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Daxil olan zənglərin müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi.

TƏLƏBLƏR:

- Ali və ya orta təhsil;
- MS Office proqram biliyi;
- Çağrı mərkəzi operator vəzifəsi üzrə iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Səlis Azəzrbaycan və Rus dili biliyi;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Məsuliyyətlilik və ikişafa meyillilik;
- Strese davamlılıq;
- Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
- Yaş həddi: 20-50.

İŞ ŞƏRAİTİ:

- 6 günlük iş həftəsi;
- Nahar saat 13:00-14:00;
- İstirahət günləri - bazar günləri;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq.

Xahiş olunur CV-lərinizi göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edməklə hr@bakuservice.az adresinə göndərə bilərsiniz.скачать dle 12.0